»Stroški linijskih prevozov za vseh osem let znašajo skoraj milijardo evrov oz. slabih 125 milijonov evrov na leto. Zato smo konec leta na družbi Arriva in Marprom podali poziv glede zvišanja plačila voznemu osebju.«
»Nas zanima samo, da imajo vozniki avtobusov, ki delajo petke in svetke ter prevažajo naše najdražje, dostojno plačilo, delovni čas, ki jim omogoča družinsko življenje in osnovno človekovo dostojanstvo.«
»Opogumila nas je praksa vrhovnega sodišča, ki je leta 2019 to pravico priznalo voznikom v Ljubljanskem potniškem prometu.«
»To pomeni, da smo dosegli plačilo ne samo za tiste, ki so tožili, temveč tudi za preostale zaposlene, ki se morda niso opogumili za vložitev tožbe zoper delodajalca.«
»Ali se bo res moralo zgoditi tisto najhujše, da se boste končno zganili in omogočili tako voznemu osebju kot posledično vsem uporabnikom varen in kvaliteten javni cestni potniški prevoz, ne le zasledovanje kvantitete, ki se odraža v vedno večjih obremenitvah voznega osebja in zmanjšanju njihove varnosti in s tem tudi varnosti vseh uporabnikov javnega cestnega potniškega prometa.«
»Ob tem pa še povejmo, da se ob vsem naštetem ne moremo znebiti občutka, da tukaj ni v ospredju le zasledovanje zajezitve in obvladovanja epidemije, ampak še nekaj več...«
»V praksi se nič od tega ni realiziralo in vozniki avtobusov so bili v glavnem prepuščeni sami sebi in izredno stresnim situacijam...«
»V SVAS-u se nam zdi izjemno žalostno, če že ne sramotno, da morajo vozniki avtobusov, ki jo subvencioniramo vsi davkoplačevalci, sami poiskati pravico na sodišču, ko pa bi morali že prej preventivno ustrezni državni organi opraviti svojo domačo nalogo in poskrbeti, da ne prihaja do kvantitetnih tožbenih zahtevkov, ki bodo še bolj obremenjevala delovna sodišča.«